יום רביעי, 17 בפברואר 2010

טירוף המקרונים נמשך

אתמול מצאתי את עצמי די מוקדם בבוקר ב"מוסד ממשלתי" מסוים. החשאיות היא בגללו, שלא רוצה שנגלה איפה היינו, הוא טוען שזה סימן של חולשה*. בכל מקרה, כשיצאנו כבר היה תשע וכיכר המדינה עמדה מולי. פתאום היה לי ממש עצוב שאני לא יכולה ללכת שלוש דקות, לעלות בשדרה הציורית הקטנה שלי ולהגיע הביתה. כדי לעודד את רוחי נכנסו לאידלסון עשר או ורכשנו - כלומר הוא רכש - אוכל נחמה. בניגוד למה שגיל טוען, אוכל נחמה הוא ממש לא כל מיני קטניות קינואה למיניהן, אלא כמויות של פחמימות בסגנון צרפתי (לרוב, אבל אני גם לא פוסלת השפעות מאיטליה ומארה"ב). בחרתי בדייניש וניל (דייניש שוקולד אוכלים בבייקרי) ומקרונים בטעם שוקולד, פירות יער ושמפניה. את המקרונים שלהם הם שומרים במקרר, ולכן הקרם של הראשון שנדגם - השמפניה - היה די קפוא. המרנג דווקא היה בסדר, לא פריך מדי. היתרון שלהם הוא שהם יותר זולים - 17 ש"ח למאה גרם (בערך שמונה יחידות) ושאפשר לבחור כמה טעמים. נתתי להם להפשיר קצת ואז טעמתי מהשוקולד ומפירות היער. היה נחמד, אבל לא נימוח כמו של דודו אוטומזגין. הם הזכירו לי למה פעם סירבתי להתלהב ממקרונים - נחמדים, אסתטיים - אבל לא ייזכרו ויעלו מגיהנום הקלוריות כשבא לי משהו טעים.


תמונה מוואלה




(*במשפחה שלי, עצם ההליכה לשם היא סימן של חולשה)

5 תגובות:

Taf אמר/ה...

מס הכנסה?

Holly אמר/ה...

לא ציפיתי ממך להיות גרועה בגיאוגרפיה עירונית

Taf אמר/ה...

אני לא מצליחה לחשוב על שום מקום שיהיה בעיתי בסביבה

Unknown אמר/ה...

אני בכלל לא אוהב קינואה. אפונה, עדשים ושאר קטניות הן המנחמות.

marjorie morningstar אמר/ה...

אף פעם לא התפתיתי למקרונים.. אני לא בוטחת באוכל צבעוני כלכך. ובכלל, זה נראה מין מרנג שתפס תחת.

ומוסד ממשלתי? אני מנחשת שאיכילוב, אבל בתכלס הוא לא קרוב עד כדי כך.