יום ראשון, 17 בינואר 2010

made my day

בסה"כ היה יום ראשון די מעצבן, מהסוג שבגללו אני מצטערת שאין ברשותי יותר את האפשרות לבלות את כל היום במיטה, אבל שני דברים שיפרו אותו:
#1 במהלך גלישה כאן, אתר שמזכיר לי איך אחרי הטיסה חזרה מלונדון אני נראיתי כמו זבל צ'רטרים ורומי אבולעפיה נראתה כאילו בשירותים הקטנים של המטוס חיכה לה צוות איפור משבתות וחגים (או תיבת נוח), מצאתי את התמונה הזאת:

אתם בוודאי תוהים מה כ"כ משמח בתמונה של אודרי (מלבד העובדה הפשוטה שזו תמונה של אודרי)? המעיל, חברים, המעיל. ישר זיהיתי שהוא קרוב משפחה של המעיל השחור שלי, שחבריי מכירים גם בתור "המעיל שהחבר המאפיונר של אבא נתן לי".
וכל צעד לעבר אודרי הוא סיבה למסיבה.

#2 קצת פחות זוהר, אבל מאוד שימושי לחיי היום יום - אפשר להיכנס עם תיק (קטן) לסוראסקי. הקץ לצורך התמידי במטבעות של עשרה ש"ח.

3 תגובות:

Taf אמר/ה...

איפה רומי?

Holly אמר/ה...

מאחר ויש לי טיפה (משהו כמו הכנרת) של קלאס - לא עשיתי לה פפראצי.
חוץ מזה שאת יודעת מי יכול להשיג לך תמונה שלה..

taf אמר/ה...

אני אתאפק....