יום שבת, 6 במרץ 2010

I'm sitting down here

but hey you can't see me
הו לן מרלן, ידעת לנפק כאלו שירי פופ חמודים, מעניין מה קרה לך. האמת היא שלא, כי אין לי כוח אפילו לגגל אותך.
לעניינינו - איי קנו, איי קנו - אני נוטשת כמעט בכל החזיתות - אפילו הוירטואליות, אבל באמת שבין נבירה בכתבי ג.טאוב (ציונות זה סבבה ופוסטמודרניזם זה ימין שמתחפש לשמאל) להעמדת פנים שאני מרתה סטיוארט וכמובן התחביב החדש - צ'אטרולט, לא היה לי אפילו זמן לעשן, אז זמן לעצמי? בינתיים נדגמו עוד מקרונים, הוצבו יעדים חדשים לקניות, וכמובן שעוד לא הלכתי להפקיד את המשכורת. אני מנסה לקרוא את ויטגנשטיין וגם את וילהלם מייסטר, ולהפיק כמה תובנות מהקריאה אך בינתיים הכל מסתובב בחור השחור של הפרעת הריכוז שלי. זו מעין צעקת "אני בשירותים, עוד רגע".
ובינתיים

גרם לי לחשוב עליך גיל. עכשיו זה גורם לי לתהות - אם MD מצא אותי כמה וכמה פעמים זה אומר שאני מוכנה?

תגובה 1:

Babe in Toyland אמר/ה...

איזה כיף שהוואבקאם שלי לא עובד עם וינדואוס 7, אחרת הייתי מתמכרת לצ'טרולט.